Komplet 

kampagneløsning

Vi er ikke din leverandør - vi er din samarbejdspartner

Og vi tager ikke let på ordet ‘samarbejdspartner’. 

 

Vi ved nemlig, at ordet forpligter. 

 

Det forpligter os til at sikre, at kommunikationen mellem os og kunden altid er objektiv, værdiskabende og transparent. Det forpligter os til at sikre, at vi rent faktisk leverer de resultater, som vi siger, at vi leverer. Og det forpligter os til at sikre, at vi altid kan tilbyde kunden den seneste ekspertviden på området. 

 

Og vi forpligter os til det hele. 


Vi har udforsket, arbejdet med og lært af samtlige dele af branchen. Og vi har gemt dataen derfra for at sikre, at næste kampagne altid bliver bedre end den forrige. Og da vi bevidst ikke har nogen forudgående kontrakt på nogle influencere, er det den data (og kun den data), som vi udvikler din næste kampagne ud fra.

Planlægning

En komplet kampagneløsning er inddelt i tre hoveddele. Den første del er selve planlægningen. Det omfatter:

Målgruppeanalyse

En succesfuld kampagne er relevant for målgruppen. Det bliver den kun, hvis vi kender målgruppen godt. Derfor bruger vi data til at lave en dybdegående analyse af kampagnens modtagere.

Idé- og konceptudvikling

Din kampagne skal være autentisk, relevant og skille sig ud fra mængden. Vi hjælper med at udvikle det helt rigtige tema. 

Vinkel, offer og CTA

Hvilken vinkel, produkt og CTA understøtter kampagnens tema? Der findes rigtig mange muligheder, og det er vigtigt at vælge dem, der understøtter din kampagne bedst muligt.

Budgettering

Hvad bør dit overordnede budget være, og hvordan skal pengene allokeres? Vi sørger for, at du ikke købe noget for dyrt og får mest muligt ud af din investering.

Sæson, periode og frekvens

Her kommer vores unikke databank bl.a. i spil. For hvornår, hvor længe og hvor ofte bør din kampagne køre, og hvad giver bedst mening i forhold til dit produkt og dit tema? Vi hjælper dig med at tage den rigtige beslutning.

Brief og kontrakter

En grundig og udførlig kontrakt eller et brief er med til at sikre dig, at du får dét, du har betalt for. Vi kender de klassiske faldgruber og sikrer, at du undgår dem.

Forhandling med influencers og bureauer

Via vores databank kender vi alle influenceres potentiale. Vi ved også, hvilket bureau de er signet hos. Og så ved vi også, hvad de skal koste. Spar tid og penge ved at lade os forhandle de rigtige influencere til dig.

Koordinering af uploads

Det kan være en udfordring at sikre, at opslagene får mest muligt eksponering. Vi hjælper dig med at koordinere, at dine opslag ikke falder oven i hinanden.

Billede af Callie Morgan

Eksekvering

​Den næste del af kampagnen er selve eksekveringen. Det dækker over:

Løbende sparring og dialog

Det er vigtigt at kunne justere, hvis behovet opstår, og slutresultatet kan blive endnu bedre. Vi hjælper dig med løbende at evaluere, om dele af processen skal finjusteres.

Koordinering og planlægning

Din planlægning skal kommunikeres videre til influencerne. Vi hjælper dig med at koordinere de enkelte opslag og holde styr på, at alle enderne mødes.

Content creation

Hvor skal influenceren stå? Hvad skal de have på? Hvad må man kunne se i baggrunden? Hvad skal de kommunikere? Alle elementer af indholdet er med til at forme modtagerens mening om dit brand. Vores mål er at sikre, at deres mening bliver positiv.

Kontrol af uploads, links og koder

Fejl hos influenceren kan ske. Både ved udsendelsestidspunktet, type af links, fakta om dit brand og de koder, de bruger. Vi sidder klar uanset tidspunkt på døgnet og sikrer, at der hurtigt bliver rettet op på fejlen.

Arkivering 

Det er vigtigt, at du opbevarer al den data og det indhold, du får ind fra din kampagne. Det kan du nemlig bruge til at optimere din næste. Vi indhenter og opbevarer det for dig. 

Evaluering

Hvis du ikke indhenter og analyserer kampagnens data, så ved du ikke, hvad den har skabt af resultater for dig. Og her er salg langtfra det eneste, du skal fokusere på. Din kampagne har nemlig også givet dig en enorm og værdifuld indsigt i din målgruppe. Vi hjælper dig med at sikre, at du indhenter alt den nødvendige data, som du skal bruge.

UTM Links

UTM links er afgørende for at se kampagnens resultater. Vi sikrer, at de er opsat korrekt. 

Google Analytics

Hvis du ikke kender til værktøjet, kan det være forvirrende at finde rundt i. Vi hjælper dig med opsætningen og viser dig, hvordan du aflæser dine resultater.

Influencer insights

Hvor stor en rækkevidde havde hver enkelte influencer med din kampagne? Hvad var demografien på deres følgere? Og hvor meget omsætning skabte de hver især for dig? Brug den indsamlede data til at optimere udvælgelsen af influencere næste gang.

Return on Investment

Udover værdifuld omtale så handler din kampagne om kroner og øre. Og for hver krone du har brugt, hvor mange har du så fået igen? Vi hjælper dig med at finde frem til svaret.

Analyse og afrapportering

Ovenstående data er afgørende for at kunne evaluere på din kampagne. Men den er også enorm værdifuld at planlægge fremtidige marketingaktiviteter ud fra. Netop derfor hjælper vi dig med at transformere dataen om til en konkret rapport over din kampagnes performance, så du kan bruge fremover også.

Billede af Georgia de Lotz

Cases